Amineninannesiii canım, benim 35. Haftada döndü. Hatta dönmesi için hiç bir şey yapmadım bana hep çevremden dediler dönmez dönmez bu saatten sonra dönmez sen sezaryen olursun yüksek ihtimalle dediler ama döndü yani. Kafana takma kendi haline bırak. Ben sabaha karşı uyanmıştım yan yatarken döndüğünü gerçekten hissettim. Küçük olsaydı belki hissetmezdim ama büyük olduğu için baya hissettim ayaklarıyla çevire çevire döndürdü kendisini :) hatta dedim tamam döndü yani . Biraz hissediliyor dönüşleri, haftası büyükse tabi.