Gulcandnrts Arkadaşlar merhaba 6+2 yiz gaz sancısı gibi ağrım var ama bir türlü wc ye felan çıkamıyorum ne yapmam lazım neden böyle oluyor yardımcı olur musunuz?
Asiye02 Gulcandnrts bende 6 haftalik hamileyim bende de oluyo. Gayet normal bi durum. Ama bol sıvi tüketin herhangi bi probleminiz yoksa hareket edin
Gulcandnrts Asiye02 Yürüyüş vs yapiyorum tüketiyorum da ama gece en çok regl ağrısı gibi çok ağrım oluyor 😒😭
Asiye02 Gulcandnrts yatmana yakın bisey yeme bakalim bide öyle dene. Belki sindirim sisteminiz gebelikten dolayi yavaslamis olabilir. Bende çok gaz sorunu var ama tuvalete cikabiliyorum
babygeldi Baana da oluyordu doktorum yemek yerken çok yüklenmeden az ve yavaş ye demişti birde tabii hareket
Gulcandnrts Asiye02 ben çıkamıyorum maalesef hamile degilkende böyleydi ama şimdi ıkınma bile yasak 😒
Asiye02 Gulcandnrts anladim canım demekki hamilelikten dolayi daha da oldu. Kontrole gidince doktora sor. Geçmiş olsun iyi geceler 🥰