Tugceibo canım doktorlar bunu söylemek zorundalar bebeği kesede görmek için çok erken. 2 güne bir 2 katı artması lazım. Ama gözün aydın hamilesin diyebiliriz sanırım 😇 bazen beta değeri artabiliyormuş hiç bir sebep olmadan. O yüzden doktorlar artışın normal sürede normal değerlerde olmasına önem veriyorlar. Hadi inşallah sağlıklı bir hamileliğin vardır 🙏🏼