sibellalala Merhabalar anneler, gebelik testim pozitif çıktı ve ben bir süredir çok keskin ve şiddetli kasılmalar yaşıyorum. Böyle yaşayan ve sağlıklı gebe olan var mı? normal bir süreç mi? Henüz doktora gitmedim. Şuan gebeliğimi 5+0 olarak düşünüyorum.
Ptk15 sibellalala Aynı şeyi ben de yaşıyorum.Ayaga kalkamaz iki büklüm oluyorum bazen ağrıdan ağlıyorum.Doktora gittim değerler normal çıktı yerleşme agrisiymis.5+3 haftaligiz,geçen haftaya göre azaldı biraz,sizde en yakın zamanda doktora görünün.
Tugba-alcay18 Benim de ilk ara çok aşırı şiddetli kasik bel ağrılarım oluyordu dayanamıyordum. Herhangi bi sıkıntı yaşamadım şu an 37 haftaligiz. Kişiden kişiye değişiyor olabilir doktorum bana yanma batma ağrı her şey normal demişti
sibellalala Tugba-alcay18 ooo maşaAlalh sağlıcakla alın, aynen kişiden kişiye değişiyormuş, ama korkuyorum yine ilki dış gebelikti ondan mı sancışar diye
sibellalala Ptk15 ya çok iyi maşaAllah, sağlıcakla kucağınıza alın inşaAlalh ben de bugün acile gidip kan tahlili yaptıracağım inşaAllah benim de öyle bir şeydir