Yanne Sıkıntı olmaz ben sağlık ocağına gidip yazdırmıştim aile hekimide Dr sonuçta sana zararli gelen şeyi vermez kendi dr dedim bende aynısını verecektim iyi yapmissin dedi bana çok bulantin olursa gece 2 tane alip yatmami söyledi ben 4 buçuk aylık hamileyim benimde çok bulantım vardi ama toplasan 4 kere anca kustum