gurbetcikizii
32+2 gayet sakin bir bebek iyi gidiyor şimdilik arada kasık ağrısı bel ağrısı oluyor okadar magnezyum ve sade soda içiyorum çok onlar iyi geliyor özeldeki doktorum 2 adet sade soda iç demişti günde içiyorum çok bir sıkıntım yok şükür 🤲
simdilik normal Görünüyor çatı muayenesinden sonra belli olur sanırım
Şeker var insilun kullanıyorum ve epilepsi tanısı konulmuştu daha önce bebeğin kilosuna veya herhangi bir komplikasyona göre değişebilir bilmiyorum çünkü devlette düşünüyorum doğumu o yüzden bilmiyorum hiç 🤷♀️