Dryng321 sulekesskin ben küçük çekmece de oturuyorum devlete gidiyorum bakırköy Dr Sadi konuk eğitim ve araştırma hastanesi
Karemela Dryng321 memnunmusunuz ben 6 haftalıkken girmistim asistanlar bakmsti acaba haftalar ilerledikçe doktorlar bakiyormu?
Cansel22 sulekesskin ben 2 sene önce orada dogum yaptim çok güzeldi ama yeni hastanesi açılınca pekte iyi demiyolar
Karemela sulekesskin bende merak ediyorum Mehmet Ali Serkan beye gidiyorum kızımda gtmistim kontrole ama doğum yapmak nasip olmadı hastane eski ama doktorun tecrübesine güveniyorum açıkçası.
Dryng321 Karemela genelde sabah saatleri doktorlar oluyor kendileri bakıyor sabah saati alırsanız daha çok memnun kalırsınız
Dryng321 Karemela birde 3 aydan buyuk gebelere gebe polikinligi bakiyo ordakiler daha ilgili sadece hamileler olduğu icin