Doğum yapalı 3 ay 18 gün oldu . 40 dan hemen sonra adet gördüm normalde fazla kanama görmezdim ama yoğun bi kanama oldu , bu adetten tam olarak kaç gün sonra hatırlamıyorum ama kısa bi süre sonra tekrar kanamam oldu hafif geçti bi 10 gün sonra tekrar aşırı ağrı ve yoğun kanama oldu sonra aşağı yukari 15 gün geçti tekrar kanama sadece lekelenme gibi 1 hafta boyunca devam etti ve bugün yine çok ağrm vardı böbrek ağrısı enfeksiyon filan var sandim ama ben yine adet gördüm . Evet doğumdan sonra düzensiz olabilir adet görme denilmişti ama bu 4 ay olmadan 5. Adet görmem normal midir ya ?