39+6 olduk uygulamaya göre sata göre son 1 ama bu kız dışarı çıkmıyor belirti de yok hiç bir belirti tek bir ağrısı olmadan Bi anda doğumu başlayan oldumu su gelmesi haricinde sancıları bir anda gelen var mı. Ve Aralık anneleri sizde durum nedir ne kadar gününüz kaldı 40 I geçip doktor kontrolü olanlar doktorunuz nasıl bir yol çizdi