Asiyeylmz ikili takımlar tuluma oranla daha uzun süre kullanılıyor, ben değişik olsun diye bir kaç hoş tulum ağırlıklı ikili takım aldım. Tek altta almanızı öneririm kaka sızınca (kesin sızar) altı dwğişirsiniz sadece mesela. Onun dışında hem örgü hem penye yelekte kullanılıyor. Ben çok peluşçu değilim çünkü bazı bebeklerde akciğer alerjisi yapabiliyor o yüzden en azından 3 aylık olana kadar peluş giydirmiyorum. He birde oğlum yaz bebeğiydi ama banyodan sonra iç gömlekler varya ince mermerşahi deriz biz ondan giydirdim 2-3 aylık olana kendini ısıtması kolaylaşana kadar, 2. Gebeliğim kış bebesi kızımdada aynısını yapacağım. Bebek ince ince kat kat giydirilmeli daha kolay ısınıyorlar öyle.