Ranisim21 Kızlar 38+5 hamileyim sırtımda acayıp bi ağrı var bebeğin hareketlerini kasıklarımda hissediyorum gece de ağrım vardı ilk gebeligim doğum yaklaşıyor olabilir mi
Ceyduygu Ranisim21 Gecen gün acildeydim oraya bi kadin geldi sırt agrisiyla nst de sancısı cıktı ama o ilk cocugunu sezeryan yaptığı icin doktor acil sezeryana aldi. Yani sirt agrisida dogum belirtisi olabilir canim
Ozlemmmmm Ranisim21 agrin ne durumda? Benimde bugun sirtimda bir agri var ve hafif adet sancim oluyor 38 haftam bitmek uzere benimde
YeninesilAnne Canım ben de 39+4 günlüğüm iki gündür belimden kasıklarıma doğru vuran bir ağrı var dün nst çektirdim bir tane sancım çıktı ama daha Doğum belirtisi Yok yani. Benim de ilk hamileliğim. İlk hamilelik olduğu için rahimde açılma hemen olmuyomuş o yüzden o sancılar çok normal dedi doktorum. Bir kere girdimi çıkması zor dedi
Ssr2561 YeninesilAnne hurma ye canım çok az kalmış doğumuna ama yine fayda eder inşallah kolay açılman olur
YeninesilAnne Radiya yok canım yaa hâlâ çok hareketli bazen geceleri uyuyamıyorum bile o derece. Sadece kasılmalarım var şu an ve kasıklarıma sancı giriyo o da çok uzun sürmüyo yani hemen geçiyo
YeninesilAnne Radiya bunlar Doğumun Yaklaştığının belirtileriymiş her an olabilir yanı hazırlıklı olmamız lazım 😊
YeninesilAnne Radiya hahahahah çok haklısın canım ama naz da bir yere kadar çekilir biz de canız çünkü 😂😂 nedir bu erkeklerden çektiğimiz