Eğer çok kusuyorsan doktorunu ara mutlaka, ishal iyi derler kusmak kötü, çünkü vücut su kaybediyor, ben besin dokunması geçirdim senin haftanda, hem kusma hem ishal vardı, kusma artınca doktor hastaneye git serum al dedi, bebeğin suyu riske girermiş. İshal olsun ki vücuttan atılsın zararlı bir şey varsa ona mani olmuyoruz ama kusma varsa yendiğini içtiğini kusuyorsan aşırı şekilde serum almalısın canım, çift kat maskeyle gidip, aşılısındır inşAllah. Çok geçmiş olsun..