Akıntıyı belirti olarak görmeyin bence. Benim iki türlü akıntım oldu. Hamile kalmadan önce de, sonrada hep her çeşit akıntım oldu. Kendinizi strese sokmadan test yapmanız en doğrusu olur. “Evet belirti” dendiğinde umutlanıp, eğer değilseniz yaşayacağınız hayal kırıklığından başka bir şey olmaz.