Nzr06 Sevdenurkaya elisa ve lina hoş bir isimm bana göre sizin tercihiniz yine benimde kızım olucak babası kumsal istiyor bende lavin istiyorum anlaşamadık bi türlü😅
Nsnrsnr Lina bence çok hoş ☺️ bizde ayliz koymayı düşünüyoruz eşim tamamim ben diyor ama ben kararsız kaldığım için biraz daha düşünüyoruz 😂