Mery94 canım bende aynı haftadayim hep karın ağrım oluyordu dedigin gibi ve hala devam ediyor gecende bu yüzden doktora gittim Enfeksiyon olabilir dedi yada rahim büyüyor falan ondan ağrı olurmuş zaten herşey normal bı sıkıntı yok yani çekiceksin ağrıyi yapcak bişey yok dedi bir nevi 😂 yine ihmal etme doktora git çok siddetlenirse yada gittiğinde mutlaka şöyle olabiliyor ama bazı gebeliklerde belirgin karın ağrısı