Orticci 5 aylık bebeğim sadece memede uyuyor gece 3,4 defa kalkıyor yanıma alıyorum uyku eğitimi vermek istiyorum yatır kaldır yöntemini ama yatağına koyduğumda aşırı ağlayıp hiç sakinleşmiyor siz nasıl desteksiz uyutuyorsunuz emzikde almıyor benimki