DemetF Disimde hic bir sey yokken bi anda kucucuk delik olusmus ben bile agri gormedim kulak bas heryerime vurdu.İsin kotusu 38+2 yim yani doguma bu kadar yaklasmisken olacak is mi inslh caresi vardir hamilelik agrilari solda sıfır kalir o derece
duygulu62 DemetF ben dişten çok çektim hamılelıkte . En son dayanamadım doktora gittim largopen dıe bır antıbıyotik verdı kadın doğum doktorunda onay verdı bana hemen gectı çok şükür bıdaha da agrımadı 🙏
DemetF Faddoli23 yok cnm onlar cok tehlikeli dis doktorumda karanfil yada baska bisey koyma enfeksiyonlu dise daha kotu yapar demisti gargara yapiyorum sadce tek care doktor tessekkur ederim ama gene de
Sevilesi DemetF geçmiş olsun çok zor diş ağrısı. Sarımsak ezip ağrıyan dişine köy canim antibiyotik özelliği var ya iyi geliyor
DemetF Sevilesi onlar enfeksiyonu daha cok yayiyormus doktorum ole soylemisti sabahi bekliyorum doktora gidicem
selenaras gece açık dişçiler oluyor aslında bu kadar ağrı çekmek yerine gitseydiniz bi dolgu koyar rahatlardınız
DemetF selenaras oyle bisey yok bulundugum yerde sabah ilk kendi doktoruma sormam lazim dogumuma az kaldi cunku sonra kendi discime gidicem