MMmerve_ Hem sagda hem solda hısseden varmı? Tekmeler hem sagda hem solda olunca saga sola hareket ettıgınımı gosterıyo acaba anlamadımda
YeninesilAnne MMmerve_ şu an 19+2 ye giriş yapmış bulunmaktayız ama hâlâ hareketlerini hissetmiyorum. Yalnız arada bir kasılıp top gibi oluyor. Bazen sağda bazen solda duruyor 🤗
kahvesever__ MMmerve_ ben de kasıklarımın orda sağ da hemde solda hisediyorum karnımın oralarda hiç hissetmiyorum 19+2 bende
YeninesilAnne MMmerve_ zaten biraz daha büyüdükçe hiç yerinde durmayacak o yaramazlar. Ha bire sağdan sola geçip durucaklar 😍
Zynp44 MMmerve_ tam 19 oldum an itibari ile hiç hareketini hissetmedim ama solda oluyo heralde yatırmıyor o tarafıma 😂
kahvesever__ MMmerve_ evet doğru bende öyle 1 hafta olduğu zaten hisedeli kıpır kıpır oynuyor sanki solucan gibi
YeninesilAnne Hiranurumm ilk gebelikte hissetmemek normal ben ilkinde 22. Haftada.hissetmistim. ikinci gebelikte dahs çabuk hissedilir denmesine rağmen daha tık yok 😁 bakalım bugün yarın hissederiz elbet. Ama benim ki dd genelde sağ tarafta duruyor sanki
Zuhreayca 19+2den selam Keyfi yerinde olunca bi sağa bi sola vuruyor kendini pıt pıt yapıp kaçıyor bana da tuhaf geliyordu ama bebek hareketinden başka bişe değil çok net hissediyorum 🥰