Deletedmom_1 Ay kızlar akşam yemeğini 6da yemek zorunda kaldığım için bu saatte acıktım sabahtan 3tane sigara böreği vardı domates salatalık zeytin yedim şimdide pişman oldum maden suyu içiyorum beni biraz rahatlatın lütfen 😂😂
birtospikannesi Deletedmom_1 😂😂 10 dk önce tost yapıp yiyen biri olarak afiyet olsun diyorum😄 yedim pişman değilim sende olma
Seherdmrkl Deletedmom_1 yarım saat önce yarım ekmek tost yiyen ben buna yorum yapamam 😂😂 yiyin gitsin şimdi yemeseniz belki sabh daha çok yersiniz ☺️
Deletedmom_1 Seherdmrkl sabah geç kalktığım için bebem aç kalmasın diiye yedim yaaa tamamen onu düşündüğümden 🤪
Bebetonunannesii Walla kendimi o kadar zor tutuyordum ki dayanamadım muz yedim bu saatte 😅 ama ne olsa yerim hala 😅
Deletedmom_1 Bebetonunannesii en iyisini yapmışsın ya tut kendini canım valla sonra pişman olunuyor bak 😅