Kizlar 8. Haftadayim. Yaklasik 4 haftadir bulantim cok yuksek, koku hassasiyetim ve bas agrim da ayni sekilde. Hicbir sey yiyemez oldum, suyu bile zar zor iciyorum. Herkes 16. Haftadan sonra duzelirsin diyor. Tecrubelerinizden faydalanmak icin soruyorum, dogru mu? 😔