Ben bu zamana kadar hep Özel Ortadoğu ya gıttım kontrollerime 6 ocağa da gün verdi sezeryan için ilk doğumu mu da orda yaptım. Ama bu sene hastane fiyatı baya bi artmış 34 haftalık hamileyim bir de devlet hastanesine muane olup fikir almak ıstıyorum eğer kafama yatarsa devlette doğum yapmak istiyorum Adana şehir hastanesinde doğum yapan yada kontrollerine gittiğiniz ilgili güleryüzlü doktor var mı kızlar önerebileceğiniz.