iscansedaomer Kızlar merhaba , vajinal enfeksiyonu olup ilaç kullanan var mıydı fitil ve antibiyotik olarak ve işe yarayan oldu mu doktor bi hafta daha kullanmamamı istedi korkmaya başladım umarım geçer ve geçmesi için neler yapmalıyım?
Busenr iscansedaomer akıntım var diye verdi fitil içinde 3 tane vardı bitirdim ama hala akınto var bence pek işe yaramadı ya 😰
Kavakyellerihercai iscansedaomer gebelikte tekrar ediyor ama kullanmakta fayda var yoksa erken doğuma yol açıyor. Bol su için azlıyor
berilveannesi iscansedaomer iscansedaomer canım bende kullandım hiç bi sıkıntı olmadı kasık ve karın ağrısı için acile gitmiştik adetime de 10 gün kala çok şiddetli bi ağrım vardı doktor bana enfeksiyon deyip fitil verdi adetimin geleceği güne kadar kullandım adetim 1 gün gecikti ve test yaptım pozitif çıktı şu an da 5,5 haftalık hamileyim yani dicem o hiç bi sıkıntı olmuyor hatta aksine vajinada ki iltihabı atıyor akıntı olarak
iscansedaomer berilveannesi fitili tekrar kullan ilacı da kullan dedi smear testi yaptı sonuçta herhalde tekrar enfeksiyon çıktı beni arayıp ilaca devam edin 1 hafta daha dedi ama gün aşırı deneyin dedi gebeliğe engel olsa böyle bir şey söylemezdi değil mi
berilveannesi iscansedaomer ben doktora bizzat sordum canım gebelik şüphem var sıkıntı olur mu diye hiç bi sıkıntı olmaz hatta gebelere de veriyoruz biz bu fitili dedi eczaneden alırken eczacıyada sormuştum o da sıkıntı olmaz demişti
iscansedaomer Nurss34 He anladım benimki de gynomax xl diye bir fitil bakalım 3 gün daha kullanacağım umarım geçer