Merhaba 25 haftalık hamileyim hamileliğimün basından beri kabızlık yasıyorum. Hayatımda işk defa bu surecte yasadım ve asla geçmiyor. Duph. Da bir işe yaramıyor açıkcası ama kullanın. Her akşam bir bardaga 3 kayısı ve halis zeytin yagı döküyorum sabah suyu içip kayısıları yiyorum. Bir de amerikadan bir ilaç getirttim ama kendi dr um tavsiyesi ile 🙏🏻