Merhaba kizlar basina gelen varmi bilmiyorum 30+6 gunluk hamileyim erken dogum riskim var 25 de serklaj yapildi bir kac gundur boyle kucuk kahverengi kanama gibi akinti arasi kucuk minnak parca parca biseyler geliyor anlam veremedim doktoruma da yazdim donus saglamadi henuz basina gelen varmi aceba bulundugum yerde devletlwr beter kadin dogum bulamiyosun bir turlu ozele gidiyorum o yuzden doktorumdan donus yapmasini bekliyorum umarim bilen birisi yazariz