Gamzess1 inan hiç bilmiyorum yani hala sigaraya devam ediyor olsaydım sadece mantıklı bir sebep olarak şunu gösterebilirdim, bebek bir kesede ve o kesede rahmin içinde. Bizim içtğimiz içtiğiniz sigara ciğerlere gidiyor yani bebek ciğerde değil bu sebeple direk zararını görmeyebilir. Ben 4 haftalıkken öğrendim ve zorla bırakmaya çalıştım boşanıyorduk eşimle az kalsın evi dağıttım sonra öğrendim ki bu böyle bırakılmaz. Eşim sigara almıyodu eve bırakmıyodu. Bu böyle olmayacak diyip geri başladım pakete devam ettim tabi bu süreçte nikotini az olan bir sigara buldum o kadar boştu ki içi hava çekiyordum resmen ve iğrençti. Bi kaç hafta devam ettim bir gün mutfakta içerken öyle böyle öğürmedim bi anda tiksint geldi o sigaran bırakış o bırakıştı bende. Direk kestim kesildi yani tiksinmiştim çünkü. Böyle böyle bitti bende sigara mevzusu, yani çabaladım