Merhaba hanimlar dogum yaptiktan sonra hastaneden cikamadan spral taktiran var mi ?
Ben birinden duydum dogum yaptim eve gecmeden taktirdim diye o yuzden cok merak ettim dogrulugunu normal dogum yapmıştım Allah nasip eder de ikinci dogumumda vajinal olursa hastaneden cikmadan spiral taktrip cikmak istiyorum ama yaparlar mi bilemedim bilgisi olan yazabilir mi ?