bsrakaradayi selam canım çocuğun için inş tez vakitte iyi olur gönlünü ferah tut iyi olur Allah un izni ilehuzurlı ol ki sütün artsın güçlenince ona daha ihtiyacı olacak . Bu ara da konularınız takip ettim aynı sorular bende de var ? Dün doğum yaptım hala büyük tuvalet yapamadım pansumanı ise nasıl yapacağım bilemiyorum her tiş sonrası gazlı bez ile baticon koyuyorum siliyorum sonra gazlı bez ile kurutuyorum . Siz ne yaptınız ?