teletabi busrakoylu Annemiz,aynı sorunu bizlerde yaşamaktayız. Hata düzeltmeleri adına çalışmalar yapılıyor. Bu sebeple forumda yavaşlama olabiliyor. Anlayışınız için teşekkür ederiz💜mutlu forumlar 🙏🏻
GamzeDurmus Usenmezz99 valla benim güncel suan ama çok yavaş hiç ilerlemiyor aynı şekilde açılmıyordu da
Mimik Ben gelsigimden beridir bu sorun var… En kotusu de yazarken reklam yuzunden klavyenin kapanmasi… Artik bu formun bir klasigi olmus…