kuzucugunannesiii 24+2 gebeyim. Nefes darlığı yaşıyorum 2 gündür. Normal mi? Aynı durumda olanlar var mı ? Ne yapmak gerekir bu durumda ? Şu an hala aynı durumdayım
busrakoylu kuzucugunannesiii aynı canım haftamız bende yaşıyorum nefes darlığı özellikle yatarken oluyor hele ki sol tarafa
Hosgeldinbebek Terazi90 kuzucugunannesiii busrakoylu 27+5 benim de nefes darlığı var ya çok zorlanıyorum. Yanlış anlamazsanız kilolu mu gebe kaldınız? Kilodan mı böyle olduk ya çok zorlanıyorum 🥺
kuzucugunannesiii Hosgeldinbebek Yok ya 1.70 boy 67 kiloydum gebe kaldığımda. 2 hafta önce 65 tartıldım. Göbeğim büyük ama bayağı büyüdü acaba ondan mı
Hosgeldinbebek kuzucugunannesiii olabilir baskıdan dolayı. Doktoruma mesaj atacağım artık gerçekten zorlanıyorum, geceleri alıştım ama bugun gündüz de başladı :(
kuzucugunannesiii Hosgeldinbebek Benim 24+2 ama doktor bu ayda baskı yapmaz bebek dedi. Devam ederse acil e gel dedi