bebekveannesiii gri renkli olani ben aldım. Çok güzel yumuş yumuş içi. Pusetin içide yumuşacık. İkisinede ekstra puset minderi denilen şeylerden falan koymana gerek yok. Çanta desen cidden kocaman. Önceki gün hastane çantamı buna hazirladim içi cidden bayağı geniş. Beşikte hoşuma gitti. Yatağı biraz ince ama istersen yatak alabilirsin içine yada babynest. Ben babynest aldım tam oldu içine.