EsengulC selenaras https://imgyukle.com/i/kfLuqS Tam olarak bu kitaptan okuduğumu yazdım sonuçta 20 haftadan sonra hareket halinde bebek ve anne de hissedebiliyor gereksiz yere endişe yapmayın diye yani kötü niyetle söylemedim yine de siz bilirsiniz
55alp34 Gul1903 2yaşında oğlum var şimdi de kızım olucak rabbim nasip ederse 16.haftada pıt pıt hissetmeye başladım canım şuan 26.haftaydayım ❤️
Gul1903 Kubrabasar tesekkur ederim canım ikinci gebeliğim ama heyecanliyim hissetmek istiyorum biran önce 😇
Melos12 Gul1903 bende aynı haftadayım net hissetmiyorum haftada 1 anca oda 2 haftadır😊 bence daha erken