Gul1903 Kızlar ikinci gebeliğim 17+5 teyim kızımın hareketlerini net hissedemiyorum siz ne zaman net surekli hissettiniz
Lk34_ Gul1903 19 4 um ama. Bende geçen hafif dönüşünü hissettim elimle onun haricinde bir hareket hissetmedin daha
selenaras Gul1903 çok endişeliyseniz bu durumdan el dopleri satılıyor bende var haraket hissetmediğimde kalp atışını dinliyorum sürekli doktora gitmek zorunda kalmıyorum :)
Scb Gul1903 18de hissetmeye başlamıştım öyle aman aman değil pit pit kalp atışı gibi suan 20+5teyiz bazen yine kalp atışı gibi bazen daha sert tekme hissediyorum
Gamzeipek Gul1903 benimde ikinci gebeliğim baya erken hissettim herşeyinii ilk gebeliğimdede geç hissetmiştim
Osgeee41 16 ve 18e kadar hafif hafif hissediyordm ama net deildi şükür 19dan sonra netleşti şuan 21+4teym dahada netleşti şükür kısaca 19 ve 20haftadan sonra netleşio bence☺️
Gul1903 Osgeee41 ne güzel bende bekliycem ikinci diye erken hissedersin demişlerdi bekliyorum hala bende 😇
EsengulC selenaras Gul1903 çok sağlıklı bişey değil o el doppleri kalp atışı dinlemek tabi ki güzel ama o da bebepe ses dalgaları ve ısı gönderiyor ayrıca istediğiniz zaman kalbini bulamayabilirsiniz ve bu sizi panik yapar herşey zamanla oluyor aceleye gerek yok
selenaras Gul1903 internetten aldım☺️ https://ty.gl/8c1u7jvak7 benim ki bu bebek yağı yada krem sürüp dinleyebiliyorsunuz kalp atışlarını☺️