ogrencianne35 Kutlubebe Cocolingo haziran da hayat hastanesinde doğum yaptım dr dışardan geldi embiye yılmaz şuan muayene ücreti 180 lira embiye hanımın doğum da eylül de 4bin liraydı
Heather Kutlubebe ilk doğumum esentepe hastanesi neşe solak ta, hiç bir sıkıntı yaşamadım. Hemen ayaklandım. 3.5 yıl oluyor dikiş yeri avuç içindeki çizgiler gibi belli belirsiz, 2. Gebeliğim yine dr um.neşe hanım. 230 muayene, 4bin doğum ücreti.
Baharozdemir Doc dr mehmet aral atalay à gidiyorum doğum nasipse medicana da olcak anlaşmalı oldg hastanelrden birisi
Cocolingo ogrencianne35 merhabalar hemşilerin ilgisi, odanız nasıldı, duş alma şansınız oldumu, refakatçi olarak 1 kişimi aldılar birde 1 gecemi kaldınız 2 mi 🌸
ogrencianne35 Cocolingo ben ebemizden hemşirelerden çok memnun kaldım sıcak su vardı ben duş almadım korktuğum için odam geniş ve güzeldi annem ve eşim kaldı şuan ziyaretçi almıyorlar sanırım kızımi goturdugumuz de asansör de öyle yaziyordu