Hamile olduğumdan beri insanlara tahammülsüzlük başladı ablam geldi 2 gün kalcakti bizden nedense her şey battı çay içiyordu masada bırakıyordu yatağını toplanıyordu bende yatağını toplan onu yıka koy diye sürekli kızdım ayıp ettim ama sanki bisey bana bunları soylettiriyordu surekli kızdım ona oda en son küstü gitti ama şimdi çok kötü hissediyorum hiç bu kadar kötü olmamıştım neden böyle yaptım bilmiyorum sizde böyle durumlar oldumu