tubatayfun
Biraz gec oldu ama anca vakit buldum 2 temmuz nts icin kontrolum vardi tam 36 haftalik olmusdum hastaneye gitmeden ne olur ne olmaz diye evde hazirliklarimi banyomu yapip gitdim 29 haziran cuma gununden beri sikayetlerim vardi ve pazertesiyi bekledim gitdim hastaneye sabah 10 da ntsye bagladilar sikayetlerimi sordu ebe bende soyledim sancim var baya suyumda geliyor herhalde dedim kanama gordum dedim ntsde sanci cikinca baya duzenli aralikla cati muyanesi yapdi ebe 2 cm acilma olmus suyum icin test yapdilar gelmiyordu benim kendi doktorum yokdu 3 gunluk kongrese gitmisdi yurtdisina beni emanet etdigi baska bir doktorla gorusdu ebe ve doktorum geldi seni yarim saat icerisinde sezeryana alacagim dedi bende dedim yarim saate esim yetisemez bir saate al dedim doktorum seni hazirlayincaya kadar esin gelir dedi ve ben hemen esimi aradim hemen isden cikip geliyorsun dedim yarim saate sezaryana alinacagim dedim esimde hazir bekliyormus cikdi isden yanima gelmek icin bana lavman yapildi serum takildi sonda takildi variz corabi giydirdiler sezeryana hazir idim ameliyathaneye goturduler ben gitmek istemiyordum esim yokdu daha dedi iki tane ebe bebeklerimi karsilicak olan ebeler spinal epudural yapilacak o da biraz suruyor esini gelince getirirler buraya dediler ve geldim anestezi uzmani anlatdi yapacagi islemi ve basladi beni o an bir korku sardi kalbim filan carpmaya basladi dusundum genel anesteziyemi gecsem diye biyanda esim yetisemicek endisesi ve butun hazirliklar tamamlandinda ebe geldi doktoruma bebeklerin babasi hazir iceri alabilirmiyiz dedi doktorum alin tabiki dedi ben orda aglamaya basladim esim geldi alnildan opdu neden agliyorsun aglama miniklerimize kavusacaz dedi sonra sorup durdum esime napiyorlar ben kesdilermi diye ben cunku hic birsey hisetmiyordum sadece arada bi salanir gibi bisey hisey hisediyordum ve 12:38 oglum dunyaya geldi beni yine aglama tutdu oglumun sesini duyunca 12:40 kizim dunyaya geldi ve yine aglama tutdu kizimin sesini duyunca esime dedim bebeklerimizin yanina git ya sen dedi merak etme beni dedim yoladim esimi sonra 45 dk dikis ismelimi surdu 15 dk tansiyon vesayre takip edtdiler ben o 15 dk belki 10 kere bebeklerimi sordum artik beni goturun bebeklerimin yanina dedim ve odaya goturduler odada bebeklerim esim yokdu ebye sordum nerde bebeklerim diye yeni dogan kuvuz bolumundeler dedi neden bi sorun mu var dedim hayir gayet sagliklilar ama kilolari az dedi orda kalacaklar dedi ozaman ben gidim dedim seni daha yatakdan cikardamayiz dedi bekledim esim geldi resimlerini cekmis gosterdi bana kucagina allis doyurmus kuzularimizi ben yine agliyorum kucagima alamadim diye bu arada eveyi surekli yanima cagirdim durdum bebeklerim nasil nezaman gorecem diye ebe sonra bana dedi ziyaret saati bitince getirecem normalde yasak dedi aksam 20:30 da getirdiler miniklerimi aldim kucagima seslendim onlara gozlerini acdilar gulumsediler cok guzel bir duygu 15 dk yanimda durdular ve geri gitdiler 😍
Genel olarak sezeryan esansinda hic birsey hisetmedim spinal epudural etkisi gecmeye baslayinca biraz agrim oldu ama beni yaran o yatakdan cikmamakdi ertesi gun sabah cikdim yatakdan ve rahatladim
Biraz uzun oldu kusura bakmiyin
Allah herkesin saglikla bebegini kucagina almayi nasip etsin