Esraeee Hanımlar merhaba, 12 haftalık hamileyim uçağa binmem gerekiyor. Ama uçak korkum var genelde iniş ve kalkışta çok stresli olurum. Sizce bebeğe bir zararı olur mu
Elfidaa Esraeee uçağın iniş ve kalkışında başka şeylerle uğraşmaya çalış bence telefondan oyun falan oynaya bilirsin mesela dışarı da hiç bakma stres olmazsın
Maviideniz Esraeee bende senin haftandayken ucaga binmistim hatta hayatimda ilk defa ucaga bindim neyle karsilasacagimi bilmeden :) hatta kalkarken ucak bi kotu olmustum kizarmistim ama bisey olmadi cok sukur pilottan pilota farkediyo bence muzik dinleyebilirsin sakiz cigneyebilirsin basinc yaptigi icin kulaklara hem daha rahat hissediyosun