Gizgizgiz 29. Hafta bitti. Aynı burdakilerin bahsettiği gibi yanma, acıma ve uyuşukluk hissi var kaburga bölümümde. Bazen artıyor bazen azalıyor. Sutyensiz yada yarım atlet gibi şeylerle gezdigimde hafifliyor sanırım. Bugün sıkı bı sütyen giyince fark ettim onu da. Doktora sormadım ama pek çok kişide oluyormuş diye sakinim.