Aleeyy 11+3üm agrım yok yalnızca dün akşamdan beri kahverengiye akıntım var gece yazdım doktoruma doktor dinlen dedi progestan kullanmamı istedi düşük tehtidi olabilir kahverengiden kırmızıya dönüş ve artış olursa acile gitmemi istedi dayanamadım bugun gittim kalp atışı bebek iyi dedi acildeki doktor yatırmam lazım seni dedi kabul etmedim yarın kendi doktoruma gidicem tedirginim 😔 halende kahverengi şekilde devam ediyor
Cck Aleeyy Bende de oldu direkt kırmızı kanama şeklinde. Ertesi gün doktorum çağırdı kanama alanı oluşmuş progestan kullanıp dinleniyorum. Siz de gidin mutlaka içiniz rahat olsun
caganin_annesi Kese dışında kanama alanı olabiliyor bazen, düşük tehdidir bu bol bol dinlenin. Doktorunuz baksın, bebek iyiyse takmayın kafaya, inşallah bir sorun olmaz.
Aleeyy caganin_annesi inşallah bugun acildeki doktor baktı bebek iyi dedi acaba yarın kendi doktoruma mı gitsem yoksa birkaç gün kendimi takipleyip mi gitsem