elfkara
Gebelik sekerim yok fakat kilo alimim oldukca hizli gidiyor 25.hafta 7 kilo aldim o yuzden hem bebise saglikli besinler gitsin diye hem kendim dikkat ediyim diye beslenme programi yaptim.
Kahvalti:
1 dilim tam bugday ekmek veya 2 dilim wasa kraker
Haslanmis yumurta
1 dilim beyaz veya kasar peynir
Salatalik domates bol yesillik
Her sabah 1 bardak sut
Ogle yemegim yok 2 ara ogun seklinde besleniyorum oglen saatlerinde mesela meyve,kuruyemis,kase yogurt ve yulaf,kefir,ayran,kuru incir kayisi vs.
Aksamda mutlaka et/tavuk/balik bir protein seciyorum corba ve salatayla aksama yemek ne varsa iste😅
Saat 8/9 gibide bazen bi kahve kafeinsiz ve cikolata yiyorum veya bir bardak daha sut iciyorum.
Genelde bu sekilde beslenmem🤷🏻♀️🤰🏻