seon90 bende detaylı ultrasonda öğrendim aşağıda olduğunu şuan herhangi bir riskin yok dedi doktor yukarı çıkabilir dedi ama eğer çıkmazsa normal doğum değil sezaryen olursun dedi bana şuan bir sıkıntım yok doktorum takibini yapacak zaten. Ayrıca ben öğrendiğimden beri ilişkiye girmeyi kestim tekrar doktora gidene kadar ve ağır kaldırma, bisey almak için uzanma dikkat et inşallah yukarı çıkacaktır canım 😘😃