Lrkvrm Kızlar iyi akşamlar herkese merhaba ovulasyon testimi atsam bilgi sahibi olanlar yorum yapabilir mi
Zeynephilal T yi c kadar koyu istiyolar canım yada daha koyu olması bekleniyor bir gebenin günlüğünden almışsın heralde üsttekileri bende kullanıyordum benimde hep öyle koyuluk çıkıyordu ona sordugumda olmadıgını söylemişti
Lrkvrm Ben olmadı diye devam ediyorum teste göremeyince de malum moralim bozuldu biraz çok teşekkür umut oldu bana 🥰
Kubos01 Lrkvrm 3 ay üst üste yumurtlama göremediğim olmuştu stres yapma devam et yapmaya canım arkadaşın dediği gibi daha koyu olması bekleniyor