Kızlar merhaba 17. haftamdayım cinsiyet belli oldu doktor kız dedi ve isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum burada Bi kaç arkadaştan gördüm ve bebeqon sayfasın da beğendim fiyatı fazla değil ama 20 aralıkta fiyatlara güncelleme gelecekmiş sizce şimdiden yaptırsam erken mi olur bana Bi fikir verin lütfen 😇