yigitegenin_annesi1 Kubralii 36 haftalığım bendr aynısı var vucüt kendini doğuma hazırlıyormuş öyle deniliyor çatı ağrısı
Mimik Bende de dun gece oldu… 31.2 yim… ama bu gun hic hissetmedim… Hatta yalanci sanci falan sandim ama🤔 onun da nasil oldugunu bilmiyorum😆
kiraz_8 yigitegenin_annesi1 normaldir korkmayın bende aynısını yaşıyordum rahime baskı yapıyor bebiş😍
yigitegenin_annesi1 kiraz_8 ah bu bebişler 😂doğsalarda bu tuvalete çıkma derdinden kurtulsak bazen öyle baskı yapıyroki aşağiya fırlayack diye korkuyroum😂