Rburcukorkmaz Hlydnc eğer bir probleminiz yoksa hiç sıkıntı yapmayın benim kızım da öyle oldu gelmedi pek nazı çıktı ☺️ 42 de geldi
Gizem_izmir Hlydnc 40+0 sancı açılma hiç bir doğum belirtisi yok napacagimi bilmiyorum ultrason 4 kilo gosterio bebeği suni sancı da istemiyorum açılma olmazsa sezeryana kalıcak iş direk sezeryan mı olsam düşünceleri aklımda karmakarışığım kakasını yapar diye de korkuyorum
fatma1941 Hlydnc aynen bende yarın nst ve kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorum 🤲bebeğim dün çok hareketliydi ama bugün çok az hissettim nedense
Hlydnc Rburcukorkmaz böyle devam ederse cuma sezeryan için yatış vercem dedı doktor. Bebekte şükür sıkıntı da yok
Hlydnc Gizem_izmir ilk gebelıgım alttan kontrol ettı bebegın başı hala yukarda nts hıç sancı yok bekliyorum bende
Rburcukorkmaz Hlydnc evladınız da sıkıntı yoksa biraz bekleyin squat yapın bol bol yürüyün merdiven inin çıkın acele etmeyin
Gizem_izmir Hlydnc benimde ilk gebeliğim aynı durumdayız daha kanala bile girmemisti bebek yukarda inmemiş dedi 2 gün önce
Gizem_izmir Hlydnc bende 40 haftaya kadar kanala girmeyen bebek açılmada yoksa bu saatten sonra nasıl olcak diyorum
Hlydnc Gizem_izmir aynıyız tamamen bu kadar bekledim sezeryan da olmak istemiyorum bebek hazır olunca gelır dıyorum inşallah
Nesly05 Bir sıkıntı Olmaz korkmayın 42 43 lerde doğum yapanlar var kontrollerinizde sıkıntı gözükmüyorsa biraz sabredin elbet gelecektir. Bol bol yürüyüş yapın 1 saniye durmayın yararı olacaktır