syma33 14.gunde kan değeri negatif çıkıp da sonradan değeri giren ya da görme ihtimali var mi
Geç döllenme söz konusu oluyor mu asilamada bnm tanıdık var o yapmış HCG sıfır bnde beklemesini söyledim galasına malum o kişiye kalkipda söyleyemiyorum perişan durumda kaç kez deneme yapmış umutlar yıkık…