FatmaB58 Benim akşamları regl ağrısı oluyor baş ağrısı yok aynı haftadayız yazayım dedim 😍🤲 sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah rabbim 🤲
Plastikkupa Benimde 2 gündür baş ağrım oluyor akşamları anlayamadım neden ? Suyu mu az içiyorum acaba diyorum kendi kendime tansiyonumda sorun var gibi durmuyor
Bebiscann nevarneyokk evet bende de çok oluyordu, ilaç içip az uyuyordum geçiyordu, ama dayanamadığım zaman ilaç içiyordum mecbur kalmadıkça içmedim, bide banyo yaptıktan sonra saçlarını iyi kurut