Ayyysss kuzum takma rahat ol hiç bir belirti olmuyor 4 gün yat ondan sonra yavaş yavaş normale dön benim bu 3cu denememdi şükür tuttu bende çok belirti aradım sonra Nasil olsa buda tutmaz diye saldım gece gündüz gezdim mutfakta oyalandim hatta 7ci günde test yaptım negatifti iyice saldım 9cu günde ne değişecek yapmiycam test olmadı gene dedim ama için yüzde elliydi iyiyide kötuyede hazırlamıştım kendimi ki esimzorla kan testine götürdü ve şükür karnimda mercimegim kuzum varmış rahat ol meryem süresi dinle gün aşırı nolur relax