Hanzadek 27 haftadayım 2 gündür ara ara ateş basıyor. İnanılmaz daralıyorum. Başına gelen var mı?? Normal mi?? Ne yapıyorsunuz?? Sevgiler 🌸
Ecenurmt Normal hormonlardan kaynaklı üç aydır neler çekiyorum klimanın altında yatıyorum yine de fayda etmiyor
masisi Keşke benimde sonraları ateş bassaydı, 15 haftalığız 10 haftamdan beri ellerim ayaklarım yanaklarıma ateş basıyo🙁