Aynur-98 Çok basit bişey canım korkma ben iki kere aldırdım.Bi kenarı çıt diye koparıyorlar sonra kıl çıkar gibi bir karış kadar bir ip çekiyor hatta insan huylanıyor hiç ağrı olmuyor.Ama çıktıktan sonra sanki orayı o tutuyormuş gibi bir boşluk oluşuyor sanki dikişlerin sallanıyor gibi ama çok basit bişey korkma