Dilarasil Benim de ilk hamileliğim tecrübe sahibi değilim ama bence hiç vermemek daha doğru.Emzik çene yapısını ciddi anlamda bozuyor. Çene eğriliği,çarpık diş yapısı gibi sorunlara sebep olabiliyormuş. Biberonda da çene yapısını bozmayan birkaç marka var onları öneriyorlar. Doktora danışmak yine en doğrusu tabi 🙂